Onze visie

Met Gooddiggers brengen we een duurzame verandering teweeg in de manier waarop sociale ondernemingen en non-profits jongeren aan hun organisatie verbinden als vrijwilligers, donateurs en/of ambassadeurs.

Door maatschappelijke organisaties te helpen om hun content, campagnes, activaties en vrijwilligersactiviteiten beter te laten aansluiten bij de belevingswereld, behoeftes en idealen van jongeren geloven we dat deze nieuwe generatie de wereld massaal op een positieve manier gaat veranderen.

Our good old story..

Nouja.. good old.. good old.. Gooddiggers is pas in 2021 opgericht, dus eigenlijk zijn we nog de new kids on the block. We zijn een jonge organisatie (zowel in ons zakelijk bestaan als in het aantal jaren dat wij zelf op deze aardbol rondlopen) en hebben daardoor veel feeling met de doelgroep, want jong zijn we zelf ook!

We hebben een frisse, kritische en open blik op de wereld en wat erin gebeurt en zijn allergisch voor bedrijven die inspelen op de maatschappelijke discussie puur en alleen om meer te verkopen of om hun imago op te frissen. 

We zijn nieuwsgierig, creatief, vastberaden en niet bang om de huidige systemen (binnen jouw organisatie) te bevragen. Sta jij open voor een nieuw perspectief? Dan maken we graag kennis met je!

Kennismaken
Denk je dat ons team een match is voor jouw organisatie en ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Plan dan hier direct een GoodTalk met ons in waar we een half uurtje digitaal kennismaken!

Impact Marketeer

Anne Theelen

Social Designer

Julie Bours

Content Marketeer

Nes de Ridder
Lisa van Sandijk

Online Marketeer

Lisa van Sandijk

In de media

Back To Top